Basketbal Speeldagen Mei 2022

Geusselt Sporthal Maastricht

• 3 en 4 mei 2022: 6 t/m 12 jaar
  • 5 mei 202: 12 t/m 18 jaar

Stichting Astara wil een kwaliteitsslag in de samenleving door jeugd, anders ontwikkelende jeugd en andere culturen te verbinden. Door te laten zien wat de mogelijkheden van deze doelgroepen zijn, kunnen we een voorbeeld in Nederland zijn en dragen we zorg voor de integratie in Maastricht. De Basketbal Speeldagen zullen een positieve invloed hebben op zowel de individuele als maatschappelijke ontwikkeling van kinderen en jongeren. Wij zorgen voor de horizontale verbinding tussen zorg, opvang, onderwijs, welzijn en sport.

Vragen en/ of aanmelden via: info@stichtingastara.nl
Brengen: 09:30 Halen: 15:30
Kosten: €20 p.p.p.d. (incl. gezonde lunch)
Overmaken naar: NL 30 TRIO 019 798 42 58
Ten name van: Stichting Astara
O.v.v. Basketbal Speeldagen en naam deelnemer.

Voor vragen kunt u terecht bij Jos Wolfs.

Special Corpus Italia 2022
4 mei 2022
Geniet samen met andere jongeren en fitness- en bodybuildingatleten van FNBB van een sportvakantie in het zonnige Italië. Bekijk hier meer info.
Basketbal Speeldagen Mei 2022
4 mei 2022
Wij zorgen voor de horizontale verbinding tussen zorg, opvang, onderwijs, welzijn en sport. Bekijk hier meer info.
Onze casus in het Werkboek Jeugdhulp
2 april 2022
Op basis van ervaringen is, i.s.m. jeugdhulpprofessionals en expertteams, het Werkboek Jeugdhulp ontwikkeld. Lees hier onze casus.