Vrienden van Astara

We laten niet los

Omdat geen enkel kind mag worden bestempeld als ‘afgeschreven of ‘onbehandelbaar’

Wij zetten ons in voor initiatieven die ‘anders zijn’ in de wereld van de jeugdzorg.
In plaats van een kind in een zorgsituatie met een vast stramien te plaatsen, kijken wij naar een maatoplossing op basis van de behoeften en mogelijkheden. Zo bieden we een vertrouwde omgeving met mensen die het juiste voorbeeldgedrag tonen.

Wie wil ons helpen?

Kleinschalige zorg op maat: we willen het allemaal. Liefde, passie en volharding hebben we genoeg. Maar zorg op maat valt niet binnen de vastomlijnde oplossingen. Dat maakt het enorm lastig om binnen de regels van de overheid voldoende budget te krijgen. Geld is onze zuurstof. Hiermee kunnen we nieuwe initiatieven en samenwerkingen ontwikkelen om oplossingen te vinden waar veel jongeren al zo lang op wachten.

Wij zoeken bedrijven die ons willen steunen. Dat kan met een eenmalige donatie (minimaal €250,-) of een periodieke gift. Wij zijn ANBI geregistreerd. Hierdoor is jouw gift aftrekbaar bij de belasting.

Wat gaan we met het geld doen?

Er staat een hoop op de planning. Denk bijvoorbeeld aan ons verblijfsinitiatief, dat we in samenwerking met WSG en expertteam Zuid-Limburg zijn gestart.

Daarnaast kunnen we het geld voor een aantal concrete, hoognodige dingen gebruiken:

• Twee laptops
  • Lesmateriaal en aankleding voor Ongerweeg
  • Sportactiviteiten
  • Toernooien
  • Deelname Special Olympics

Graag houden we je twee keer per jaar via de mail op de hoogte van onze activiteiten.

Daarnaast organiseren we een bewegingsactiviteit en kerstactiviteiten waarbij je, als je dat leuk vindt, van harte welkom bent. Ten slotte verdien jij als hooggeëerde vriend van Astara een vermelding op onze website.

Dit zijn de vrienden van Stichting Astara

Doneer nu!

Maak je donatie over op rekeningnummer NL 30 TRIO 0197 9842 58.

Vul hieronder je gegevens in zodat we jou op de hoogte kunnen houden.

Heb je een vraag?

Laat het ons gerust weten.