Wij zijn Stichting Astara

Kleinschalig, Betrokken en de Talenten van de cliënt voorop

Stichting Astara begeleidt kwetsbare kinderen, jongeren en volwassenen die vastlopen op een bepaald thema in hun leven en daar begeleiding bij wensen.

Iedereen heeft een talent, het hoeft alleen ontdekt te worden. Dat doe je door plezier te ervaren in de dingen die je doet. Bij Astara leggen we niet de nadruk op jouw problemen of beperking, maar we kijken juist naar wat je in je mars hebt. We geven handvatten mee om thuis, op school of werk je prettig te voelen en goed te kunnen functioneren. Om jouw talent te ontdekken maken we veel gebruik van sport en spel, natuurbeleving en activiteiten met dieren. Zo kunnen we achterhalen wat het beste bij jouw interesses en talenten aansluit. Heb je je passie gevonden? Dan kan het leven zomaar een nieuwe wending krijgen.

Daar komt de naam Astara ook vandaan: reik naar de sterren.

Sport & Spel

Begeleidingsvormen

Vorige
Volgende

Ons team van zorgprofessionals

Ons team bestaat uit betrokken professionals met jarenlange ervaring in jeugdhulpverlening, topsport, begeleiding, onderwijs en coaching. Zo geven we de beste zorg; met veel zorg, betrokkenheid en warmte. Stichting Astara groeit in een gezond tempo met de zorg voor onze cliënten en voor onszelf voorop. Om de kwaliteit te behouden voeren we maandelijks een intervisie op consultbasis met een psycholoog.

Onze partners

Daarnaast hebben wij een sterk netwerk van verschillende ketenpartners en deskundigen waar we nauw mee samenwerken.