Danielle gaat een nieuwe uitdaging tegemoet

1 juni 2022

Vanaf 1 juni gaat onze Daniëlle een nieuwe uitdaging tegemoet. Haar fantastische bijdrage heeft Stichting Astara verder op weg geholpen om uniek en anders te zijn dan andere zorgpartijen. Met haar inzet is het project Ongerweeg uitgegroeid tot een succesvol product waar vele kinderen de juiste ondersteuning en begeleiding hebben gekregen op weg naar een nieuwe plek.
We gaan haar enorm missen, niet alleen als collega maar ook als mens. Daniëlle blijft altijd welkom en we zullen altijd nauw bij elkaar betrokken blijven. Daarom zeggen we geen vaarwel, maar tot ziens!

Vanaf 1 juni zal Noud Kortooms een groot deel van de taken van Daniëlle op zich nemen. Hij zal met dezelfde gedrevenheid Stichting Astara en Ongerweeg verder helpen om zo nog meer kwetsbare kinderen te begeleiden naar een mooie toekomst.

Danielle Schurgers

Basketbal Speeldagen Augustus 2022
26 juli 2022
Meld je aan voor de basketbal speeldagen in Geusselt Sporthal! Bekijk hier meer info.
Introductiecursus: De kracht van vrije beweging en dans
15 juli 2022
Geef je op voor de introductiecursus: de kracht van vrije beweging en dans. Deze cursus wordt op diverse data in september en oktober gegeven door Aline Barbou.
Danielle gaat een nieuwe uitdaging tegemoet
1 juni 2022
Vanaf 1 juni 2022 neemt Danielle afscheid van ons. Haar fantastische bijdrage heeft Stichting Astara verder op weg geholpen om uniek en anders te zijn dan andere zorgpartijen.