Danielle gaat een nieuwe uitdaging tegemoet

1 juni 2022

Vanaf 1 juni gaat onze Daniëlle een nieuwe uitdaging tegemoet. Haar fantastische bijdrage heeft Stichting Astara verder op weg geholpen om uniek en anders te zijn dan andere zorgpartijen. Met haar inzet is het project Ongerweeg uitgegroeid tot een succesvol product waar vele kinderen de juiste ondersteuning en begeleiding hebben gekregen op weg naar een nieuwe plek.
We gaan haar enorm missen, niet alleen als collega maar ook als mens. Daniëlle blijft altijd welkom en we zullen altijd nauw bij elkaar betrokken blijven. Daarom zeggen we geen vaarwel, maar tot ziens!

Vanaf 1 juni zal Noud Kortooms een groot deel van de taken van Daniëlle op zich nemen. Hij zal met dezelfde gedrevenheid Stichting Astara en Ongerweeg verder helpen om zo nog meer kwetsbare kinderen te begeleiden naar een mooie toekomst.

Danielle Schurgers

Familie opstellingen in 2023
13 januari 2023
Graag nodigen wij jou uit voor onze familie opstellingen. Deze vinden plaats op onze boerderij. Het gaat thema opstellingen. Bij het voorstellen maakt iedere deelnemer kenbaar wat er speelt. Bekijk hier de data en schrijf je direct in.
Vrienden van Astara 12-11-2022
9 december 2022
Op 12 november 2022 hielden wij, op een bijna magische locatie, een feestavond voor de Vrienden van Astara.
Basketbal Speeldagen Augustus 2022
26 juli 2022
Meld je aan voor de basketbal speeldagen in Geusselt Sporthal! Bekijk hier meer info.