Danielle gaat een nieuwe uitdaging tegemoet

1 juni 2022

Vanaf 1 juni gaat onze Daniëlle een nieuwe uitdaging tegemoet. Haar fantastische bijdrage heeft Stichting Astara verder op weg geholpen om uniek en anders te zijn dan andere zorgpartijen. Met haar inzet is het project Ongerweeg uitgegroeid tot een succesvol product waar vele kinderen de juiste ondersteuning en begeleiding hebben gekregen op weg naar een nieuwe plek.
We gaan haar enorm missen, niet alleen als collega maar ook als mens. Daniëlle blijft altijd welkom en we zullen altijd nauw bij elkaar betrokken blijven. Daarom zeggen we geen vaarwel, maar tot ziens!

Vanaf 1 juni zal Noud Kortooms een groot deel van de taken van Daniëlle op zich nemen. Hij zal met dezelfde gedrevenheid Stichting Astara en Ongerweeg verder helpen om zo nog meer kwetsbare kinderen te begeleiden naar een mooie toekomst.

Danielle Schurgers

Danielle gaat een nieuwe uitdaging tegemoet
1 juni 2022
Vanaf 1 juni 2022 neemt Danielle afscheid van ons. Haar fantastische bijdrage heeft Stichting Astara verder op weg geholpen om uniek en anders te zijn dan andere zorgpartijen.
Special Corpus Italia 2022
4 mei 2022
Geniet samen met andere jongeren en fitness- en bodybuildingatleten van FNBB van een sportvakantie in het zonnige Italië. Bekijk hier meer info.
Basketbal Speeldagen Mei 2022
4 mei 2022
Wij zorgen voor de horizontale verbinding tussen zorg, opvang, onderwijs, welzijn en sport. Bekijk hier meer info.